در حال بارگذاری
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان خبر داد:

احداث ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی خراسان شمالی

شماره خبر : 137 - https://asreatrak.ir//short/N2KzL

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰ کیلومتر راه روستایی و فرعی در خراسان شمالی احداث، آسفالت و روکش آسفالت شد.

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهارکرد: برای اجرای پروژه‌های احداث، آسفالت و روکش آسفالت راه‌های روستایی و فرعی تاکنون ۴۳۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۳/۶۵ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار در محورهای قاضی - میان زو، روستای مرز و روستای باقرخان شهرستان بجنورد با ۱۹۸ میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت شده است و ۸۶۰ خانوار در این شهرستان از راه آسفالته برخوردار شدند. 

این مسئول اظهار کرد: ۱۳ دستگاه ابنیه فنی نیز طی این مدت در محورهای روستایی احداث شده است. 

مشتری، ایمن‌سازی و روکش آسفالت ۱۶/۶ کیلومتر راه فرعی و روستایی با صرف ۲۳۶ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر اقدامات در حوزه راه‌های روستایی برشمرد و ادامه داد: روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی زرق آباد شهرستان اسفراین به طول ۶ کیلومتر، خرتوت - یموق به طول ۵/۵ کیلومتر، غلامان - پرسه سو به طول ۲/۵ کیلومتر و آسفالت حفاظتی اسلایس دوراهی شوقان به شهر شوقان به طول ۲/۶ کیلومتر اجرا شده است. 

به گفته مشتری ۳۳ کیلومتر راه روستایی در استان آماده آسفالت است که به‌محض تخصیص اعتبار طی ۲ تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات